9 Δεκεμβρίου 2010

Περι Μαύρου Οβελίσκου και πήλινου δίσκου (παρένθεση στα περί Ρέας/Σεμιράμιδος)

Oι στήλες  αυτές δεν ήταν τίποτε άλλο από κίονες, ή παραστάδια ή μνημεία.
Αλλη τους ονομασία  οβελίσκος, την λέξη πρωτοχρησιμοποιεί ο Ηρόδοτος. 

Οβελίσκος, είναι μια ψηλή, στενή στήλη με  τέσσερις πλευρές και με κορυφή πυραμοειδή -που πλαισιώνεται, να εκλεπτύνει  το μνημείο με μια πυραμιδική κορυφή. Οι αρχαίοι οβελίσκοι αποτελέσθηκαν από ένα μονό κομμάτι της πέτρας  έναν μονολιθο; εντούτοις, οι περισσότεροι σύγχρονοι οβελίσκοι αποτελούνται από μονοκοματες πέτρες.  Θα μπορούσε βέβαια να αναφέρετε σε μια επιτύμβια  ένας όρος που χρησιμοποιείται γενικά για ανάγλυφα μονοκόμματα κομμάτια πέτρας.
Οβελίσκοι που λειτουργούν ως οροθέτες  ως σύμβολο- σύνορο μεταξύ των τότε κρατών. Είναι φυσικό να εικάσουμε ότι ο οβελίσκος ήταν γλυπτό προς τιμήν της κατάκτησης των εθνών προς τα ανατολικά της Ασσυρίας, που σχετίζετε  με τα όρια τα σύνορα και τα εδάφη της Ασσυρίας . 

Όμοια αφού και ο Ηρακλής και η Σεμίραμις είχαν φτάσει ανατολικά ως τις Ινδίες έθεσαν όρια υπενθυμίζοντας με τις πράξεις τους τα σύνορα των κρατών καθώς και τις επιδρομές κατακτήσεις τους, όπως και την υποταγή των βασιλέων των έτερων κρατών  μέχρι τα συγκεκριμένα σημεία. 

Το 1846 ένας Άγγλος εξερευνητής ταξιδιώτης και  καλλιτέχνης που  ονομαζόταν Austen Henry Layard έσκαβε γύρω από τα ερείπια της αρχαίας Nimrud (γνωστή ως Calah) στο Βόρειο Ιράκ, ανακάλυψε κάτι καταπληκτικό, έναν μαύρο οβελίσκο από ασβεστόλιθο που πλέον αναφέρεται ως "Ο Μαύρος Οβελίσκος του Shalmaneser ΙΙΙ.  

¨Όμοια φαντάζομαι ότι και η Σεμίραμις είχε ζητήσει ή απαιτήσει να στηθεί κι ένας δικός της Οβελίσκος ή μια Στήλη κατά μια άλλη ονομασία των κειμένων.  Όταν ο  Layard ανακάλυψε αυτό τον υπέροχο οβελίσκο δεν είχε καμία ιδέα για το τι πραγματικά ήταν αυτό που  είχε ανακαλύψει. Δεν είχε τρόπο να αποκρυπτογραφήσει τη σφηνοειδή γραφή, αλλά  είχε προσέξει ότι είχε χαραγμένες όμορφες εικόνες και στις τέσσερις πλευρές. Γνώριζε επίσης ότι οι οβελίσκοι ήταν λίθινα μνημεία ή πυλώνες στον αρχαίο κόσμο, και ήταν συνήθως δημιουργούνται για δημόσια επίδειξη για να τιμηθεί κάποιο πολύ σημαντικό πρόσωπο.   Όταν κάποιος μελετητής άρχισε να το διερευνά την γραφή του, γρήγορα αντιλήφθηκε ότι είχαν να κάνουν με μια σημαντική  ανακάλυψη. Η ανακάλυψη αυτή  οδήγησε στο συμπέρασμα ότι  ήταν ένα μνημείο ενός από τους μεγαλύτερους βασιλιάδες του αρχαίου κόσμου, του Shalmaneser III. Ο Shalmaneser έζησε την αρχαία Ασσυρία γύρω στο 850 π.Χ..

 Επίσης αποκαλύπτετε από τις σκαλιστές εικόνες και ο  Jehu, ο βασιλιάς του Ισραήλ που απεικονίζετε στα πόδια του ισχυρού Ασσύριου μονάρχη με το πρόσωπο στο έδαφος παραδομένος και περίλυπος. Ήταν ο ίδιος ο Jehu που αναφέρεται  στη Βίβλο. 

Ο Μαύρος Οβελίσκου έχει πράγματι 20 χειροποίητα σκαλιστά τμήματα  από κάθε πλευρά από πάνω προς τα κάτω με σφηνοειδή γραφή ολόγυρα. Οι σφηνοειδεις επιγραφές περιέχουν λεπτομέρειες σχετικά με τον πόλεμο και τις εκστρατείες του Shalmaneser και την υποταγή βασιλέων όπως αυτών του Ισραήλ.  Κάθε πίνακας περιέχει τις σκαλιστές εικόνες των 5 βασιλέων που αποτείνουν  φόρο τιμής στο βασιλιά της Ασσυρίας, Shalmaneser III
Η ανακάλυψης Layard θα είναι η πρώτη και μοναδική εικόνα ενός πραγματικού βασιλιά των Εβραίων που αναφέρεται στη Βίβλο και βρίσκετε σε όλα τα αρχαιολογικά ευρήματα!!!

Ησ. 5,25            καὶ ἐθυμώθη ὀργῇ Κύριος σαβαὼθ ἐπὶ τὸν λαὸν αὐτοῦ, καὶ ἐπέβαλε τὴν χεῖρα αὐτοῦ ἐπ᾿ αὐτοὺς καὶ ἐπάταξεν αὐτούς, καὶ παρωξύνθη τὰ ὄρη, καὶ ἐγενήθη τὰ θνησιμαῖα αὐτῶν ὡς κοπρία ἐν μέσῳ ὁδοῦ. καὶ ἐν πᾶσι τούτοις οὐκ ἀπεστράφη ὁ θυμὸς αὐτοῦ, ἀλλὰ ἔτι ἡ χεὶρ ὑψηλή.
Ησ. 5,25                    Και εθύμωσε με μεγάλην οργήν ο Κυριος των δυνάμεων εναντίον του λαού του. Άπλωσε την τιμωρόν χείρα του· τους εκτύπησε και συνεκλονίσθησαν τα όρη από τον σεισμόν, τα δε πτώματα των φονευθέντων κατά τον πόλεμον έγιναν ωσάν κοπριά, αποσυντεθειμένα στο μέσον των οδών. Και παρ' όλας αυτάς τας τιμωρίας, διότι εκείνοι δεν μετενόησαν, δεν απεμακρύνθη ο θυμός του Κυρίου, αλλά είναι ακόμη υψωμένη η παντοδύναμος χειρ του, δια να επιπέση εναντίον των παρανόμων.
Ησ. 5,26            τοιγαροῦν ἀρεῖ σύσσημον ἐν τοῖς ἔθνεσι τοῖς μακρὰν καὶ συριεῖ αὐτοὺς ἀπ᾿ ἄκρου τῆς γῆς, καὶ ἰδοὺ ταχὺ κούφως ἔρχονται·
Ησ. 5,26                    Και λοιπόν θα ύψωση και θα δώση ο Κύριος σημείον εις τα εχθρικά ειδωλολατρικά έθνη, που ευρίσκονται μακράν, θα σφυρίξη, δια να ακουσθή από λαούς, που υπάρχουν εις τα άκρα του κόσμου, ώστε εκείνοι να προσέλθουν· και ιδού, έρχονται ταχύτατα, ως να έχουν πτερά. 
Αλλά η παρένθεση σταματά εδώ για τους οβελίσκους.

Κάτι άλλο όμως που ανακάλυψε ο συγκεκριμένος εξερευνητής στην περιοχή ήταν ένας πήλινος δίσκος που αναφέρει την πτώση ενός αστεροειδούς κατά το 3000 πΧ. 


Βρετανοί επιστήμονες έχουν αποκρυπτογραφήσει το μυστηριώδη αρχαίο δίσκο από πηλό και πιστεύουν ότι έχουν λύσει ένα αίνιγμα για έναν γιγαντιαίο αστεροειδή που χτύπησε την περιοχή πριν από 5.000 χρόνια. Ο δίσκος που εκτίθενται στο Βρετανικό Μουσείο, παρουσιάζει τα σχέδια των αστερισμών και σφηνοειδή εικονόγραμματα. Ένα ειδος γραφής γνωστή  ως σφηνοειδής - χρησιμοποιείται από τους Σουμέριοι και θεωρείτε ότι είναι η αρχαιότερη γνωστή  γραφή πολιτισμού στον κόσμο.
 Θεωρούν ότι οι υπολογισμοί τους αποδεικνύουν πως ο δίσκος δεν είναι τίποτα άλλο από το σημειωματάριο  Σουμερίων αστρονόμων για την πτώση ενός αστεροειδούς που εμφανίσθηκε στον ουρανό τους στις 29 Ιουνίου, 3123 π.Χ.. βάση της έρευνας και της διασταύρωσης τους με τα σχετικά σύγχρονα αστρονομικά  προγράμματα.

 Τα παραπάνω δεν είναι παρα απτές αρχαιολογικές αποδείξεις για οτι απλά εχω αναφέρει για την πτώση μαύρου μετεωρίτη και την λατρεία του στον ναό της Ρεας/Κυβέλης/Σεμιράμιδος.
Απλώς ενδεικτικά αναφέρω ότι η τοποθεσία του μεγαλύτερου ιερού ναού της Ρέας Κυβέλης θεωρειτε ότι ειναι η Πεσσινούντα η Πεσσινούς. (Πεσσός = βόλι  αλλα και βολή και ρίξιμο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...